• 2024-11-21

Přečtěte si, co je CPM a jak se používá v online rozpočtu

Největší podvod v dějinách lidstva

Největší podvod v dějinách lidstva

Obsah:

Anonim

Pokud chcete koupit reklamní prostor online, rychle se dostanete do termínu CPM. Je to pojem používaný průmyslem, který hovoří o nákladech na „zobrazení reklamy“, a je to zdaleka nejběžnější jednotka měření používaná v digitální reklamě. Je to také nejběžnější způsob nákupu a prodeje digitálních reklamních ploch.

Definice CPM

CPM znamená Cost Per Mille a je dalším způsobem, jak říci Cost Per Thousand. V tomto případě je na stránkách 1 000 zobrazení. Nemělo by být zaměňováno za jiné podobné, ale rozdílné termíny včetně CPC (Cost Per Click) a CPA (Cost Per Action / Acquisition).

Dojem

Někdy známé jako zobrazení nebo zobrazení reklamy je jedno zobrazení reklamy ekvivalentní zobrazení reklamního serveru v reakci na požadavek stránky z prohlížeče uživatele. To je všechno, a to je vše. Někteří lidé se mylně domnívají, že zobrazení reklamy jsou reklamy, které byly uživateli zobrazeny (ať už si toho všimnou, či nikoliv), na webových stránkách nebo v jiném online médiu. To je věcně nesprávné.

Bohužel to také znamená, že statistiky zobrazení reklam jsou často nesprávné nebo zcela podvodné. Až 15% času jsou zobrazované reklamy nesprávné. Pak, tam jsou zobrazení reklamy z provozu bot (bot je automatizovaný kus softwaru, který může být použit pro zvýšení provozu čísla nebo SPAM lidí), což znamená, že žádný fyzický uživatel nikdy neměl šanci vidět reklamu. Až 60 procent reklamního provozu pochází z těchto robotů. A konečně je zde podvod reklamního zobrazení. V tomto případě bezohlední uživatelé skryjí reklamy za jinými reklamami, které reklamním sítím vklají reklamy s vyššími CPM.

To také zvyšuje počet zobrazení reklam a inzerentů stojí ještě více. Můžete o tom ve výborném článku Reida Tatorise.

Jak CPM členění nákladů na reklamu na vašich webových stránkách

Řekněme, že máte webovou stránku a chcete ji použít k zobrazování reklam a vydělávání peněz měsíčně. No, budete muset sednout a zjistit, jaký typ měsíčního příjmu budete spokojeni. Pokud jsou vaše webové stránky nové a mají relativně malý provoz, nebudete vydělávat spoustu peněz, takže vaše CPM bude velmi nízká. Pokud mají vaše webové stránky vysokou návštěvnost, bude CPM vyšší.

Existují dva různé druhy sazeb CPM - pevné a variabilní. S pevnými sazbami je snazší pracovat, protože máte určitou hodnotu, která se dá postavit proti generovaným zobrazením reklam. S variabilními CPM je obtížnější pracovat a tyto sazby se budou lišit v závislosti na tématu vaší webové stránky, zemi, ve které se nacházíte, inzerentovi atd.

Udělejme rychlou matematiku. Máte webové stránky a to je průměrně 40.000 návštěvníků měsíčně, s celkem 120.000 zobrazení stránky za měsíc. Jaké jsou vaše webové stránky?

Při CPM ve výši 5 USD (což je mírně nad průměrem za rok 2017) byste to vypočítali takto:

120,000 / 1,000 = 120

120 x CPM $ 5 = 600 USD

Vícenásobné, a to o 12 a hledáte web s hodnotou 7 200 USD z příjmů z reklamy za rok. Když vezmete v úvahu mnoho miliónů zobrazení stránek, některé webové stránky slouží každý měsíc, můžete vidět, jak může být ziskový marketing CPM na některých stránkách. Nejúspěšnější přispěvatelé YouTube totiž každoročně vydělávají miliony dolarů jen z části příjmů z reklam, které YouTube shromažďuje ze svých stránek.

Jak a kde získat CPM reklamní provoz

Pokud jste si přečetli všechny výše uvedené informace a máte zájem o generování příjmů CPM prostřednictvím svých webových stránek, další logickou otázkou je „kde mám začít?“

Nebudete schopni přistupovat pouze k firmám a požádat je, aby na své stránky začali zobrazovat reklamy. Existují webové stránky a podniky, které jsou založeny na poskytování služeb na stránkách, jako je ta vaše, a snadno se s nimi začnete.

Mezi nejlepší z nich patří:

  • UberCPM
  • AdBuff
  • Media.Net
  • Criteo
  • Technorati

Vytvořte účty s několika z nich a experimentujte. Jakmile najdete program, který doplňuje vaše webové stránky a přináší dobré příjmy, držet se ho.


Zajímavé články

Zde je návod, jak specifikace práce pomáhá rekrutovat zaměstnance

Zde je návod, jak specifikace práce pomáhá rekrutovat zaměstnance

Zjistěte, jak psaní specifikace práce může pomoci při náboru zaměstnanců a zjistit, jaké klíčové komponenty specifikace práce jsou a jak je napsat.

US Air Force 1C0X2: Řízení zdrojů letectví

US Air Force 1C0X2: Řízení zdrojů letectví

Letectvo pověřilo práci 1C0X2, řízení leteckých zdrojů, je zodpovědné za udržování padáků a dalších zdrojů potřebných na misích leteckých sil.

USAF Professional Officer Kurz: Program předčasného vydání

USAF Professional Officer Kurz: Program předčasného vydání

POC-ERP nabízí letadlům s aktivní povinností příležitost k předčasnému propuštění z aktivního letectva pro vstup do ROTC.

Kariéra se týká nakupování - Strávit někoho jiného penězi

Kariéra se týká nakupování - Strávit někoho jiného penězi

Zde je 6 kariér v oblasti nakupování. Zjistěte, jak vydělávat na živobytí tím, že utrácíte peníze jiných lidí. Dozvědět se o platy, zaměstnání a pracovní výhled.

Marketing Manager Job Description: Plat, dovednosti a další

Marketing Manager Job Description: Plat, dovednosti a další

Marketingoví manažeři navrhují prodejní strategie a přístupy a hodnotí výsledky úsilí. Další informace o jejich vzdělání, platu a další.

Povolání, která nevyžadují bakalářský titul

Povolání, která nevyžadují bakalářský titul

Tyto práce nevyžadují bakalářský titul. Namísto toho musí člověk získat buď přidružený titul, nebo nějaký post středoškolský výcvik.